FACTURAREA NU A FOST NICIODATĂ MAI SIMPLĂ!
RoBill vine în ajutorul companiilor cu un program de facturare accesibil și prietenos conceput pentru a eficientiza procesul de facturare, a îmbunătăți acuratețea, a spori eficiența și a oferi informații valoroase asupra tranzacțiilor financiare.

CUM TE AJUTĂ ROBILL SĂ SCAPI DE GRIJA FACTURILOR?

Crearea și personalizarea facturii RoBill vă permite să creați facturi profesionale personalizate cu branding-ul propriu rapid și ușor

Facturarea automată și recurentă este disponibilă în cadrul platformei pentru abonamente, servicii sau produse, reducând efortul manual și asigurând că facturile sunt trimise la timp.

Urmărirea facturilor este acum atât de la îndemâna! Oferim posibilitatea urmăririi stării facturilor în timp real, inclusiv când sunt livrate, vizualizate și plătite.

Suport multi-lingvistic, posibilitatea schimbării valutei și calcului impozitelor se face automat reducând erorile de calcul și ajutându-vă să rămâneți în conformitate cu reglementările fiscale.

Accesarea și gestionarea documentelor este întotdeauna la un click distanță în platformă permițând duplicarea, tipărirea, stocarea și stornarea facturilor și a chitanțelor, simplificând păstrarea istoricului înregistrărilor și gestionarea eficientă a documentelor transmise către ANAF în cazul în care documentul necesită modificări.

Raportarea și analiza imediată a statusului contabil prin posibilitatea generării rapoartelor financiare.
Utilizarea funcțiilor în platforma RoBill contribuie la optimizarea timpului petrecut în emiterea și gestionarea facturilor manuale, asigură un control financiar îmbunătățit și ușurează procesul decizional prin intermediul informațiilor bazate pe date.
CONEXIUNEA CU E-FACTURA
La 1 Ianuarie 2022 România a implementat sistemul național de facturare electronică E-Factura ce presupune înregistrarea și aprobarea de către ANAF a tuturor facturilor emise în relația B2G (Business to Goverment) înainte de a fi trimise către client, urmând ca aceasta lege să între în vigoare si pentru companiile B2B (Business to Business) începând cu 1 Ianuarie 2024.
RoBill oferă integrarea totală a activității companiei cu programul ANAF E-Factura și se asigură că sunt îndepliniți toți pașii procesului de aprobare fiscală asigurând un răspuns complet și fără erori din partea autorităților statului chiar și în situația nefericită în care sistemul ANAF nu este online asigurând în 99% rată de succes în doar câțiva pași simpli:

La 1 Ianuarie 2022 România a implementat sistemul național de facturare electronică E-Factura ce presupune înregistrarea și aprobarea de către ANAF a tuturor facturilor emise în relația B2G (Business to Goverment) înainte de a fi trimise către client, urmând ca aceasta lege să între în vigoare si pentru companiile B2B (Business to Business) începând cu 1 Ianuarie 2024.
RoBill oferă integrarea totală a activității companiei cu programul ANAF E-Factura și se asigură că sunt îndepliniți toți pașii procesului de aprobare fiscală asigurând un răspuns complet și fără erori din partea autorităților statului chiar și în situația nefericită în care sistemul ANAF nu este online asigurând în 99% rată de succes în doar câțiva pași simpli:

Conectarea contului RoBill la Spațiul Virtual (SPV)

Emiterea facturii din platforma ROBill

Încărcarea facturii în SPV folosind butonul alăturat emiterii

Verificarea statusului „APROBAT” al facturii

Trimiterea facturii clientului și încasarea venitului